Простота
Це спрощений варіант покопійной друку для малого і середнього бізнесу
Монохромний мультифункціональний принтер формату А4.
Для спільного використання робочою групою до 15 користувачів.
Монохромний мультифункціональний принтер формату А4.
Для спільного використання робочою групою від 20 користувачів.
Колірний мультифункціональний принтер формату А4.
Для спільного використання робочою групою до 30 користувачів.
Потужний колірний мультифункціональний принтер формату A3 в одному пристрої поєднує функції: автоматичне дуплексне копіювання, друк, сканування та факс.
Для спільного використання робочою групою від 30 користувачів.
не треба вирішувати другорядні питання, які не приносять прибутку
контроль друку у реальному часі
відсутність основних засобів та витрат на амортизацію. заощаджені гроші можна направити на основну діяльність підприємства
оплачуєте кількість надрукованих документів. заміна витратних матеріалів, обслуговування та ремонт техніки входить у ціну відбитка
отримуєте інформацію для планування, прогнозування та бюджетування майбутніх періодів
друк після авторизації користувача. немає ризику попадання документа у сторонні руки
користувачі не «прив'язані» до конкретного принтеру, друкують на будь-якому пристрої у зручний час
MPS - перший крок до реалізації цифрового документообігу на підприємстві
Монохромний лазерний БФП з Wi-Fi, швидкість друку 22 стор./хв.
Вартість оренди 390,00 грн. на місяць, враховуючи обсяг друку до 1000 сторінок
Вартість копіі більше місячного обсягу друку - 18 коп.
Монохромний лазерний мережевий принтер, швидкість друку 22 стор./хв.
Вартість оренди 320,00 грн. на місяць, враховуючи обсяг друку до 1000 сторінок
Вартість копіі більше місячного обсягу друку 18 коп.
Монохромний лазерний мережевий БФП, швидкість друку 33 стор./хв. з можливістю двостороннього друку та сканер з автоматичним подавачем документів
Вартість оренди 420,00 грн. на місяць, враховуючи обсяг друку до 1000 сторінок
Вартість копіі понад місячний обсяг друку - 14 коп.
Монохромний лазерний мережевий принтер, швидкість друку 33 стор./хв. з можливістю двостороннього друку
Вартість оренди 390,00 грн. на місяць, враховуючи обсяг друку до 1000 сторінок
Вартість копіі більше місячного обсягу друку - 14 коп.
Простота
Це спрощений варіант покопійной друку для малого і середнього бізнесу
Економія
Ви не купуєте друкувальну техніку. Немає додаткових витрат на обслуговування і витратні матеріали
Планування
Ви плануєте витрати на друк, ґрунтуючись на достовірних даних
Концентрація на
основній діяльності
Не потрібно витрачати ресурси на другорядні питання. Пристрої і технічну підтримку забезпечимо ми
Якість та надійність
Ви отримуєте сучасну техніку за вигідною ціною
Гнучкість
Ми підберемо для оренди принтери, БФП із характеристиками, відповідними обсягам друку і кількості користувачів
Do what you do best and outsource the rest
Peter Drucker
Група компаній «В.М.» заснована в 1996 році. Спеціалізуємося на оренді, обслуговуванні друкувальної техніки. З огляду на глобальну тенденцію бізнесу концентруватися на основній діяльності і передачі другорядних завдань підрядникам, пропонуємо аутсорсинг офісного друку в Києві, регіонах.
Що ми робимо в рамках договору на аутсорсинг:
Аутсорсинг друку - це рішення, яке враховує специфіку діяльності, інфраструктуру і бізнес-процеси Замовника. Відомо також як MPS-проект (Managed Print Services) або система управління друком.
Так само можна копіювати, сканувати та надсилати документи по електронній пошті або факсом.
Терміни залежать від складності впровадження. Найскладніший проект у нашій практиці був реалізований через вісім місяців після першої зустрічі із Замовником.
Працюємо з бізнесом будь-якого масштабу. Для великої компанії з мережею філій підготуємо рішення з використанням MPS. Для невеликого офісу маємо окрему, вигідну пропозицію - оренда принтера або БФП із подальшим технічним обслуговуванням і забезпеченням витратними матеріалами.
клієнтів,
що працюють за
MPS-проектами
одиниць техніки,
інстальованої за
MPS-проектами
монохромних відбитків,
надрукованих в рамках
MPS-проектів
кольорових відбитків,
надрукованих в рамках
MPS-проектів
Як показує практика «В.М.» при впровадженні проектів, в більшості компаній існує суттєвий дисбаланс за кількістю встановлених в офісі персональних пристроїв друку. Тоді як апарати з підтримкою мережевих підключень для обслуговування групової роботи або відсутні, або їх недостатньо. А це призводить до складності централізованого управління і контролю. Причому у ІТ-служби відсутня актуальна і своєчасна статистика щодо використання парку друкуючої техніки і обсягів виводу документів. Тому проекти сервісу з управління друком передбачають оптимізацію оснащення компанії апаратами друку з оптимізованою структурою, що виконується за принципом «правильний пристрій в правильному місці».
«Аутсорсинг документообігу – підвищуємо ефективність»,
Компютерний огляд, 12 грудня 2017 року
Основні переваги проекту по переходу на аутсорсинг були, звичайно, економічні. А ось з точки зору ІТ істотно спростилося обслуговування. Так, скоротилася кількість одиниць техніки, відпала необхідність підтримувати віддалені майданчики, більшість функцій тепер реалізується централізовано через сервіс друку. Також спростилося адміністрування та управління, а саме: ремонт, витратні матеріали, рознесення витрат.
Кирило Гончарук, директор дирекції інформаційних технологій« Укртелеком»
(«Роздрукував – заплати», Комп’ютерний огляд, 11 жовтня 2017 року)
Проект Укртелеком - це один з перших вагомих MPS-проектів в Україні з впровадженням OKI Sendys Explorer, проведених нашим партнером - компанією «В.М.». Даний проект був політично важливим, так як проводився для стратегічно важливого замовника, і ми не мали права на помилку. Ми раді, що вибір був зроблений на користь OKI, і ми мали можливість впровадити інноваційні технології для української компанії національного рівня.
Ми раді відзначити, що в напрямку MPS у нас висококваліфікований і надійний партнер, зі справжньою командою професіоналів. На сьогоднішній день ми встигли впровадити вже кілька проектів по MPS в Україні і продовжуємо розвиватися в даному напрямку, напрацьовуючи досвід і залучаючи міжнародних фахівців OKI в області програмного забезпечення та інноваційних технологій.
Войцех Пухальский (Wojciech Puchalski, CEE Export Director),
директор з продажів OKI Europe Limited, CEE Export
Уніфікуйте свої бізнес-процеси та максимізуйте ефективність за допомогою рішення для управління друком, яке оптимізує ваш потік документів від введення інформації до розповсюдження. SENDYS Explorer змінює підхід до роботи. Будьте більш продуктивними, маючи більше часу та менше клопотів, і керуйте своїм бізнесом прогресивніше. Компанія В.М. – видатний партнер, який має необхідні знання для адаптації та продажу проектів SENDYS Explorer. Ми працюємо з В.М. протягом 3 років, і ми завжди в змозі швидко знаходити спільну мову і вирішувати всі проблеми.
Джоао Фернандес, менеджер по продуктам компанії Alidata